100

KERIO OPERATOR

kerio_operator_cyberiss_ic

Kurumsal karmaşadan uzak kurumsal-sınıf telefon sistemi

Kerio Operator geleneksel telefon santrallerinizin yerini alan bir VoIP santral sistemidir. Özellikle küçük ve orta ölçekli işletmeler için tasarlanan Kerio Operator kullanıcılarınıza güçlü özellikler sunarken maliyet ve yönetim yönünden de tasarruf etmenizi sağlar.

Bu yüksek kalitedeki telefon sistemi ile gelişmiş çağrı yönetme ve yönlendirme özelliklerine sahip olursunuz; bunlara ek olarak:

  • Otomatik Sekreter (IVR)
  • Çağrı Kuyruklama
  • Konferans Arama
  • Çağrı yönlendirme, cevaplama, beklemeye alma ve kaydetme
  • Tek tuşla arama
  • Faks desteği
  • Çağrı (Paging)
  • Salesforce.com ve CRM entegrasyonu
  • Sesli mesajları e-postaya yönlendirme
  • Ve dahası
15 Yıllık BilgiTim Tecrübesi ile
bilgitim_cyberiss_partner

Kerio Operator VoIP’yi yeniden tanımlıyor.

Kerio Operatör bir iş telefon sistemidir. VoIP, konferans çağrıları, CRM entegrasyonu, çağrı yönlendirme, çağrı alma, çağrı park, çağrı kayıt, halka grupları, sesli mesajları e-postaya yönlendirme, Busy Lamp Field (BLF), otomatik sekreter ve çağrı kuyrukları özellikleri ile gelişmiş ses iletişimi kolaylaştıran bir çok özellik sunar.

Kerio Operator aramaları aktarmak ve yönetmek için endüstri standardı SIP (Session Initiation Protocol) ile mevcut veri ağını kullanarak, telefon sisteminin yönetimini bir IT uzmanına devretmiştir. Kullanımı kolay bir erb arayüzü ile ekleme / değiştirme / ofis telefon uzantılarını silme gibi daha önce pahalı temel ve ortak görevleri hızlı ve uzman yardımı olmadan yapılabilir. İşletmeler için çok pahalı çözümler artık daha pratik ve ekonomik.

download

Datasheet
Kerio Operator Datasheet (Türkçe)

Kerio Operator Features

Çağrı Yönlendirme

  • Gelen aramaları bir departmanın bütün telefonlarına aynı anda yönlendirme
  • Ofis telefonlarının mobil ve diğer telefonlara yönlendirilmesi
  • Dahili, harici veya çalma grubu aramalarına ayrı çalma tonu
  • Farklı karşılama mesajı yada yönlendirme ile çağrı kuyruklama
  • Çağrı yönlendirme / Beni bul özelliği ile aranana ulaşılıncaya kadar çağrı yönlendirme
  • Kerio Operator Softphone iOS, Androis aplikasyonu ile ofisi cebinizde taşıma

Çağrı Yönetme

  • Gelen çağrıları sanal sekreter yada özel mesaj ile karşılama
  • Ofis dışı ve tatillerde yöneticinin ayarlayabileceği özel karşılama
  • Arananın farklı bir telefondan kendi telefonuna gelen çağrıyı cekebilme
  • Direk yönlendirme ile çağrılara sadece belli bir telefondan cevap verebilme
  • Yakın masaüstü telefonların hoparlörlerinden anons yapabilme (Group paging)
  • Busy Lamp Field (BLF) ile telefon hat trafiğini görüntüleyebilme

Kullanıcı Verimliliği

  • Tel tuş ile arama ile Salesforce CRM arama ve loglama desteği
  • AMI (Asterisk Manager Interface) ile diğer CRM’ler ile çalışma desteği
  • Sesli mesajları .wav formatında emaile yönlendirme
  • Çok kullanıcılı yada sık kullanılan konferans aramalar için dahili yada özel kurallar hazırlama
  • Önceden ayarlama yapmayı gerektirmeyen kullanıcının özelleştirebileceği dinamik konferans odaları
  • Fax’dan eposta’ya, PDF’den fax’a özellikleri ve T.38 desteği
  • Kerio Operator İstemcisi ile masaüstü telefondan arama yapma, sesli mesaja erişim, arama geçmişi ve telefon ayarlarının yapılandırılması
  • İş arkadaşlarınızı ve numaralarını bulmak için kolay kullanımlı telefon rehberi
  • Tek bir dahilin, conferansın, kuyruktakı aramaların yada çalma gruplarını hem giden hemde gelen aramaların kaydının tutulması
  • Sık arananları hızlı arama seçeneği

Güvenlik

  • Şifre tahmin etme koruması. Şüpheli IP adreslerini belirtilen süre boyunca engelleme.
  • Arama sürelerinde veya dışarı aramalardaki normal dışı aktiviteleri yöneticiye bildirme
  • SIP telefonları ile konusmaları şifreleme

Yönetim

  • Kullanımı kolay web arayüzü ile Asterisk tabanlı yazılım
  • Anlık konuşmaları, conferans aramalarını, kuyruklamayı ve sistem kaynak kullanımını canlı raporlama
  • Telefon sisteme bağlandığı an otomatik yapılandırma (Auto-provisioning ve auto-configuration)
  • Kerio destekli SIP telefonları ile otomatık algılama, ayarlama ve dahili atama
  • Dahili DHCP ile VoIP cihazların otomatık IP alması
  • SNMP ile performans ve durum izlenmesi
  • Kayıtlı konuşmaları FTP veya Samepage.io’ya kayıt edilmesi
  • Log, lisans, sertifika, arama geçmişi, kayıtlı aramalar, sesli mesajlar ve özelleştirilmiş dosyaların FTP veya samepage.io sayfasına otomatik yedeklenme